Filosofia de l’Escola

L’Escola de Futbol de Sabadell neix al juny de 1993

Els nostres objectius són, entre altres, assolir una bona formació física, intel·lectual i humana i a la vegada desenvolupar valors tan importants com amistat, respecte, educació, formació, esperit de superació, etc.

L’Escola continua treballant temporada rere temporada, amb la mateixa filosofia, intentant buscar un equilibri entre la formació i la competició, però sense perdre els valors anteriorment citats, senyes d’identitat de la nostra entitat.

Per poder desenvolupar la seva tasca com esportista el millor possible, s’ha d’estar envoltat d’un ambient agradable, aquest ambient s’ha de crear entre tots, monitors-entrenadors i pares/mares.

L’etapa de formació dels nens(es comença des de ben petit, a l’Escola comencen als 4 o 5 anys, els hàbits i costums que agafa a la seva primera etapa de formació són molt importants en el desenvolupament de la seva vida esportiva, la nostra finalitat com educadors esportius, és ajudar-los a poder ser un bon esportista.